Ezhel Listelerde Yeni Nesil Rapçilerin Altında Kaldı

Spotify'da 'Spotify Türkiye İlk 50' listesinde yeni nesil Rap şarkıcıların şarkıları üst sıralarda yer almasıya dikkat çekti. Ezhel, şarkısı yeni çıkmasına rağmen bu şarkıcıların altında kalarak eski önemini kaybettiğini gösterdi.

Spotify’da ‘Spotify Türkiye İlk 50’ listesinde yeni nesil Rap şarkıcıların şarkıları üst sıralarda yer almasıya dikkat çekti. Ezhel, şarkısı yeni çıkmasına rağmen bu şarkıcıların altında kalarak eski önemini kaybettiğini gösterdi.

Yeni Nesil Rapçiler Yükselişte

Spotify’ın en iyi 50 şarkının bulunduğu listesinde ilk sırada ‘Affettim’ şarkısıyla Sefo yer alıyor. Sefo’yu 2. sırada ‘Yallah’ şarkısıyla Montiego, Lvbel C5 ve Batuflex takip etti. Listede 3. sırada ‘Paparazzi’ şarkısıyla Uzi yer alırken, Ezhel’in yeni çıkan şarkısı ise beklettiği etkiyi vermedi. ‘Ağlattın’ şarkısı 4. sıraya kadar düşerek tutmadığını gösterdi. Reckol ve Cakal ise daha çok genç ve sektörde yeni olmalarına rağmen ‘Benimle Gel’ şarkısıyla ilk 5 sıraya girmeyi başardı. İkili, sektörde çok iyi bir çizgide gittiklerini dinlenme sayıları ile kanıtlamış oldu.

Ezhel’in Yeni Çıkan Şarkısı Tutmadı

Spotify’ın listesine bakıldığında yeni nesil Rap şarkıcıların oldukça başarılı olduğu görülüyor. Sefo, Uzi, Batuflex, Çakal, Lvbel C5 gibi şarkıcılar artık Türkiye’de en çok dinlenenler arasında yer alıyor. Ezhel’in ‘Ağlattın’ şarkısı yeni çıkmasına ve klibiyle olay olmasına rağmen listede düşüşe geçmesiyle dikkat çekti. Şarkının kısa sürede ilk sıradan Sefo, Batuflex ve Uzi’ye kaybederek dördüncülüğe kadar düşmesi başlarda sadece merak edildiği için çok dinlendiğini kanıtlayan nitelikte. Yeni nesil Rapçilerin alt ettiği Ezhel, sırada Çakal ve Reckol’in de altında kalacakmış gibi görülüyor.

Ağlattın Şarkısının Klibiyle Tepki Toplamıştı

Ezhel, ‘Ağlattın’ klibinin içeriğinde barındırdığı şiddet öğeleri nedeniyle tartışma konusu yaratmıştı. Ezhel, şarkı sözlerinde şiddeti ve sistemi eleştirirken eleştirdiği sistemin bir parçası olmaktan kurtulamıyor. Medyada karşımıza çıkan hikayelerin içine yerleştirilmiş şiddet anlatıları üretimine, üretimin yeniden üretimi olarak katkıda bulunarak şiddeti meşrulaştırdığını göstermişti.

İlgili Haber: [button color=”primary” size=”medium” link=”https://muzikonair.com/yine-ezhel-yine-siddet/” icon=”” target=”true” nofollow=”false”]Yine Ezhel Yine Şiddet[/button]

 

 

Exit mobile version