Gülben Ergen’in kariyerinde yazdığı ilk şarkı sözünü besteleyen Emre Yücelen “İstanbul Gibidir Aşk” adlı albümünü ve Gülben Ergen’le olan çalışmalarının hikâyesini Uçan Kuş TV’de Michael Kuyucu’nun programında anlattı. Emre Yücelen, Gülben Ergen’in yakında yayınlanacak yeni albümünde yine beraber ortak ürettikleri bir şarkının yer alacağını söyledi.
Whatsapp’tan Gelen Gülben Şarkısı
Emre Yücelen, Gülben Ergen’in müzik kariyerinde ilk bestelenen şarkı sözü olan “İstanbul Gibidir Aşk” adlı şiirini Gülben Ergen’in ona whatsapp’tan yolladığını söyledi. Emre Yücelen, Michael Kuyucu’ya “Şarkıyı Gülben Hanım bana whatsapp’tan yolladı. Baktım şarkı çok melodik, melodisi hemen çıktı. 20 dakika sonra ona bestenin ilk demosunu yine whatsapp’tan ona yolladım.” dedi ve şarkının yaratılış hikâyesini anlattı.
Müzik Dünyasında Dublörler Var
Müzisyenliğinin yanında vokal koçluğu da yapan Emre Yücelen, Michael Kuyucu’ya günümüzde bazı yorumcuların dublör kullandığını söyledi ve“ Değişik sektörlerden müzik dünyasına geçen ve yorumculuğa soyunan bazı bayan vokaller kötü yorumlarını ve yetersiz seslerini dublörlerle kapatıyorlar” diyerek Türkiye’de albüm yapan ve kendi seslerini kullanmayan şöhretli bayan vokallerin olduğunu söyledi. Emre Yücelen “İstediğimiz kamuflajı yapın, sadece günü kurtarıyorsunuz” diyerek onlara seslendi.
Her Şeyin Başı Para
Michael Kuyucu, müzik endüstrisinde zirvede olan ve star konumunda olan yorumcuların, 2015 yılının zirvedeki yorumcuların nerdeyse hiç birinin konservatuar mezunu olmadığına dikkat çekti ve bu konuda aynı zamanda bir müzik eğitimcisi olan Emre Yücelen’in ne düşündüğünü sordu. Emre Yücelen : “Konservatuvarda eğitimi alıyorsunuz, sonra bunu uygulayacak yer arıyorsunuz. Nerden para kazanacaksınız? Piyasa yolcuğuna çıkıyorsunuz. Sonra bakıyorsunuz basın – radyo – şarkılar- şarkı yapımı – stüdyo … kalem kalem masraflar var. Karşınıza büyük bir ekonomik çıkıyor. Şimdi okuldan çıkan bir adamın cebinde parası yoksa bunu nasıl yapacak, şarkısını size nasıl duyuracak? Nasıl üretecek? Nerdeyse imkânsız. Türkiye’de en çok dinlenenlere gelince, mutlaka bir ekonomi var. Şu an parayı veren müziği yapıyor. Her parası olan başarılı olacak diye bir garanti yok. Ama ana kriter sermaye. Onun için Konservatuvarda okuyandan çok parası olanlar kral ve kraliçe oluyorlar. Bugün listelerde yer alan yorumcuların kaçı konservatuvarlı? Kaçının doğru dürüst bir canlı performansı var ki?” diyerek zirvedeki popçuları eleştirdi.